free log
≡ Menu

Susu Efferty

efferty ,ikhtiar hamil ,formulahamil drrai  ,proven success ,trust the process  ,result matters ,result efferty ,cara mudah hamil ,tips cepat hamil ,cara cepat hamil ,hamil ,ingin hamil ,cara cepat hamil setelah haid ,mengandung ,mandul ,kesuburan wanita ,kesuburan lelaki ,cara dapatkan anak ,cepat hamil ,efferty kulim ,efferty penang ,efferty kedah ,susu efferty ,susu efferty kulim ,susu efferty hamil

Kalau anda wanita yang sudah berkahwin terutamanya, mesti biasa kan dengan haid lambat? Ingatkan nak hamil, rupa-rupanya bila beli alat ujian kehamilan, negatif pula. Perkara ini biasa berlaku bagi mereka yang ingin hamil & sentiasa berusaha untuk hamil. Takkan nak salahkan suami je kan? Kalau macsm tu, kenapa tidak anda cuba diet yang lebih sihat dan seimbang. Kesuburan menjadi penanda aras yang penting dalam menjamin kehamilan. Kalau tak subur, macam mana nak hamil? Kalau nak subur, makan dengan teratur sahaja tidak mencukupi, anda perlukan diet dan nutrisi yang lebih demi merangsang hormon untuk hamil. Selain itu, haid yang teratur juha menjadi punca kepada tahap kesuburan yang tinggi.

Dah penat mencuba? Apa kata anda cuba produk yang disarankan oleh Dontor Rai ini. Susu formulasi semulajadi yang dikenali sebagai susu effety ini telah berjaya membantu ramai wanita yang sudah berkahwin untuk meningkatkan peluang hamil. Tambahan pula, ianya 100% produk semulajadi yang tidak mengandungi bahan kimia. Sangat sesuai buat mereka yang alahan dengsn ubatan kimia malah tak perlukan apa-apa rawatan khas. Cukup sekadar mengamalkam gaya hidup yang sihat disamping mencuba diet semulajadi susu effety ini.

Susu effety mengandungi zat besi yang tinggi. Dah namanya susu mestilah banyak zat besi kan? Zat besi pula adalah tinggi dengan kandugan asid folik yang mana asid folik dapat membantu dalam kestabilan hormon baik pencernaan ataupun hormon. Zat besi sangat penting untuk peredaran darah kerana ianya menjadi medium penting dalam pergerakan darah di dalam badan untuk membantu mencegah penyakit sekaligus meningkatkan kestabilan peredaran darah. Dengan pergerakan darah yang stabil dan terkawal, tubuh badan anda juga bakal bekerja dengan sihat untuk memastikan nutrisi disalurkan dengsn sempurna di dalam badan baik untuk wanita yang ingin hamil ataupun untuk bayi dalam kandungan bagi ibu yang sedang hamil. Benar, susu effety adalah boleh diamalkan bukan sahaja bagi wanita yang ingin hamil, malah yang sedang hamil pun boleh kerana ianya mengandungi nutrisi yang cukup untuk dibekalkan baik kepada ibu hamil mahupun bayi di dalam kandungan demi menjamin tumbesaran bayi yang sihat dan kuat.

Selain itu, susu effety juga diperkaya dengan vitamin B8 yang tinggi. Vitamin B8 ataupun inositol merupakan zat penting yang dapat membantu dalam masalah hormon wanita. Ianya berfungsi mendtabilkan haid dalam mendapatkan haid yang teratur sekaligus membantu merawat kesuburan secara semulajadi. Selain itu, inositol juga diamalkan oleh ibu hamil untuk mendapatkan kecergasan minda disamping mengurangkan dipresi. Ini kerana inositol berperanan untuk memberi tenaga yang lebih dalam membantu mengurangkan keletihan disebabkan oleh kehamilan dan juga meningkatkan rembesan hormon. Selain itu, inositol juga mamou merawat sensitiviti terhadap insulin bagi pesakit kencing manis & turut mengurangkan risiko untuk mendapat kencing manis. Kencing manis ketika hamil adalah sebaiknya dielakkan kerana ianya boleh memberi kesan kepada tahap kesihatan bayi di dalam kandungan. Oleh itu, inositol atau vitamin B8 sangat baik untuk ibu hamil.

Secara puratanya, baik pemakanan yang sihat ataupun amalan nutrisi tambahan. Kesemua ini adalah sangat penting kepada para wanita yang ingin hamil ataupun yang sedang menjalani kehamilan. Amalan susu effety adalah pilihan yang baik bagi mereka yang masih tercari-cari formulasi berasaskan bahan semulajadi yang selamat dan sihat.

Hubungi Kami : 0194378394

0 comments… add one

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.